W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.

AA

AA INTYMNA

AA INTYMNA MED ADVANCED PH 3,5 SPECJALISTYCZNA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ

Cena:
Cena: 14,99 zł
w tym VAT + koszty wysyłki 100ml = 5,00 zł
Pojemność
Ocena

Oceń ten produkt jako pierwszy

Specjalistyczna emulsja Advanced Med+ jest rozwiązaniem dla kobiet szukających wsparcia w przypadku skłonności do nawracających infekcji intymnych, czy infekcji dróg moczowych. Emulsja zawiera URO MED COMPLEX, unikalne połączenie kwasu mlekowego, kompleksu przeciwgrzybiczego i żurawiny. Kompleks przeciwgrzybiczy i przeciwbakteryjny zapobiegają namnażaniu się szkodliwych drobnoustrojów. Unikalny skład chroni przed powstawaniem niepożądanych zapachów, a zawartość kwasu mlekowego wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory, chroniąc przed infekcjami intymnymi, a dzięki wyciągowi z żurawiny, także infekcjami dróg moczowych. Formuła z niskim pH 3,5 i kwasem mlekowym reguluje równowagę mikrobiologiczną, łagodzi stany zapalne i zmniejsza ryzyko nawracających infekcji intymnych. Uro Med Complex – bogaty w kwasy organiczne i związki flawonoidowe ekstrakt z żurawiny – działa przeciwbakteryjnie i ochronnie na drogi moczowe. Kompleks przeciwgrzybiczy skutecznie neutralizuje niepożądane zapachy, zmniejsza uczucie swędzenia i zapobiega rozwojowi drobnoustrojów. Emulsja, dzięki obecności betainy i D-pantenolu, na długi czas zapewnia uczucie świeżości, nawilżenia i ukojenia.

Do codziennego stosowania, zamiast mydła. Niewielką ilością emulsji myć zewnętrzne intymne części ciała, następnie spłukać wodą. Stosować zewnętrznie.

Nie

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować.

DPD

Przesyłka normalna: 15,50 PLN

Za pobraniem: 16,50 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

InPost

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,00 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,50 PLN

Dostawa do domu: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 0,00 PLN

Dostawa do drogerii: 1-4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Jeżeli masz pytania możesz wypełnić poniższy formularz lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 22 280 95 50
Nasi konsultanci są dostępni w godzinach 9:00 - 17:00.

Produkty uzupełniające

* wymagane pola

Brak produktów w koszyku.