heart icon

BIODERMA ABC DERM Krem Ochronny Przeciw Pieluszkowym Podrażnieniom Skóry 75 g

ABCDerm Change intensif Krem ochronny przeciw pieluszkowym podrażnieniom skóry. ABCDerm Change intensif to produkt opracowany zgodnie z zasadą dermatologicznego bezpieczeństwa i tolerancji.   Zapobiega i leczy pieluszkowe zapalenie skóry, dzięki zastosowaniu: - D-pantenolu, o właściwościach kojących, który wzmacnia barierę skórną poprzez akcesję reko...

Produkt tymczasowo

boxclose icon boxclose icon

Zapobiega i leczy pieluszkowe zapalenie skóry, dzięki zastosowaniu:

- D-pantenolu, o właściwościach kojących, który wzmacnia barierę skórną poprzez akcesję rekonstrukcji naskórka.

- Tlenku cynku, który chroni naskórek i łagodzi podrażnienia, dzięki swoim właściwościom oczyszczającym.

- Kremu w postaci wodnej pasty, który tworzy na skórze ochronną, oddychającą warstwę, zabezpieczając ją przed cząsteczkami brudu i enzymami obecnymi w stolcu.

Gliceryna zapobiega wysychaniu pasty i ułatwia rozsmarowywanie preparatu na podrażnionej skórze dziecka.

• Łagodzi zaczerwienienia

• Odbudowuje barierę skórną

• Zabezpiecza naskórek przed głównymi przyczynami pieluszkowego zapalenia skóry – cząsteczkami brudu oraz enzymami obecnymi w stolcu

• Formuła bezzapachowa, łatwo się rozprowadza i nie pozostawia tłustej powłoki

• Pozwala oddychać skórze, nie brudzi

• ABCDerm Change intensif Krem ochronny przeciw pieluszkowym podrażnieniom skóry. ABCDerm Change intensif to produkt opracowany zgodnie z zasadą dermatologicznego bezpieczeństwa i tolerancji.

Zapobiega i leczy pieluszkowe zapalenie skóry, dzięki zastosowaniu:

• Łagodzi zaczerwienienia

• Odbudowuje barierę skórną

• Formuła bezzapachowa, łatwo się rozprowadza i nie pozostawia tłustej powłoki

• Pozwala oddychać skórze, nie brudzi

• Aqua/Water/Eau, Glycerin, Zinc Oxide, Kaolin, Butylene Glycol, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid. [Bi 515].

0 opinii