heart icon

BIODERMA SEBIUM Krem Do Twarzy Przeciwtrądzikowy 30 ml

Sébium Global Pielęgnacja eliminująca powstawanie zmian trądzikowych i zaskórników, oraz zapobiegająca ich powstawaniu   Sébium Global to innowacyjny produkt dostosowany do potrzeb skóry ze skłonnością do trądziku, który działa zarówno na przyczyny (1) jak i objawy (2) problemów z trądzikiem: 1) Wyjątkowa opatentowana technologia SEBORESTORE™, połąc...

BIODERMA heart icon
SEBIUM Krem Do Twarzy Przeciwtrądzikowy 30 ml

Produkt tymczasowo

boxclose icon boxclose icon

Sébium Global

1) Wyjątkowa opatentowana technologia SEBORESTORE™, połączenie bakuchiolu oraz patentu FLUIDACTIV™, wpływa na jakość sebum, przywracając jego biologiczną równowagę oraz naturalne funkcje.

2) Połączenie odpowiednio dobranych składników aktywnych - estrów AHA, kwasu salicylowego i kwasu cytrynowego – oczyszcza pory i wygładza skórę.

Enoloxon łagodzi oraz zmniejsza zaczerwienienia na skórze.

Glukonianu cynku oczyszcza i wyrównuje koloryt skóry.

Gliceryna zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia.

• Eliminuje niedoskonałości, zmiany trądzikowe oraz zaskórnik

• Ogranicza powstawanie blizn

• Nawilża

Doskonale tolerowany

- Nie zatyka porów

- Idealna baza pod makijaż

• Sébium Global

Enoloxon łagodzi oraz zmniejsza zaczerwienienia na skórze.

Glukonianu cynku oczyszcza i wyrównuje koloryt skóry.

Gliceryna zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia.

• Eliminuje niedoskonałości, zmiany trądzikowe oraz zaskórnik

• Ogranicza powstawanie blizn

• Nawilża

Doskonale tolerowany

- Nie zatyka porów

- Idealna baza pod makijaż

• Aqua/Water/Eau, C12-13 Alkyl Lactate, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Sodium Hydroxide, Glycerin, Zinc Gluconate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Salicylic Acid, Arachidyl Alcohol, Dimethicone, Opatentowany Kompleks D.A.F, Fructooligosaccharides, Laminaria Ochroleuca Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Silica, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Xanthan Gum, Arachidyl Glucoside, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Glycyrrhetinic Acid, Propylene Glycol, Polysorbate 60, Caprylic/Capric Triglyceride, Bakuchiol, Squalane, Fragrance (Parfum). [Bi 673].

0 opinii