W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.

Próchnica

Niedokładne czyszczenie zębów może prowadzić do odkładania się miękkiego, bogatego w bakterie nalotu. Dostarczane z pożywieniem cukry są pożywką dla bakterii, które produkują groźne dla zębów kwasy, a zalegające zbyt długo złogi prowadzą do powstawa

Próchnica zaczyna się najczęściej w bruzdach zębów, gdzie czyszczenie jest trudniejsze. Silnie narażone są również powierzchnie styczne, jeżeli nie jesteśmy zaprzyjaźnieni z nicią dentystyczną. Próchnicą można się zarazić! Dochodzi do tego zwykle w dzieciństwie na skutek oblizywania przez rodziców dziecięcych smoczków czy łyżeczek. Pamiętaj zatem o dokładnym szczotkowaniu zębów przynajmniej dwa razy dziennie przez 2 minuty.

Próchnica

System produktów Colgate Total dla 12 godzinnej ochrony przed próchnicą.

Nieświeży oddech

Najczęstszą przyczyną nieprzyjemnego zapachu z ust jest zła higiena jamy ustnej. Niedokładne czyszczenie zębów prowadzi do rozkładania się resztek pokarmowych zalegających miedzy zębami, w nieszczelnych wypełnieniach lub pod protezą.

Nieświeży oddech może być również powodowany przez choroby zębów i dziąseł, lub rzadziej na skutek stanów zapalnych toczących się w obrębie układu oddechowego lub górnego odcinka przewodu pokarmowego. Trzeba jednak pamiętać, że jest on jedynie objawem i aby się go pozbyć wystarczy usunąć przyczynę.

Próchnica

System produktów Colgate Max Fresh zapewniający świeży oddech jamy ustnej.

Problem przebarwień

Zęby naturalnie ciemnieją z wiekiem na skutek ścierania ich zewnętrznej warstwy i odsłaniania wewnętrznej zębiny, która ma ​ciemniejszy odcień. Co ważne, ze względu na porowatą powierzchnię, zębina łatwiej chłonie barwniki z pokarmów lub z dymu tytonio

Dużo łatwiej poradzić sobie z przebarwieniami zewnętrznymi, które są wynikiem odkładania barwnych cząsteczek na powierzchni zębów. Pochodzą one głównie ze spożywanych napojów takich, jak mocna kawa, herbata lub z wypalanych papierosów. Substancje te często powodują powstawanie nieestetycznego osadu na zębach lub przebarwiają istniejące złogi kamienia nazębnego.

Próchnica

System produktów wybielających Colgate Max White.

Poznaj także bardziej zaawansowaną linię past wybielających Max White

Colgate Max White White&Protect

Colgate Max White White&Protect poleruje, odbudowuje i chroni za pomocą trzech aktywnych minerałów. Zawiera zaawansowane czyszczące kryształki dla efektywnego usuwania powierzchniowych przebarwień zębów, sól mineralną i składnik wzmacniający dla odbudowy i ochrony szkliwa. Formuła pasty potwierdzona klinicznie.

Max White Luminous

Max White Luminous z technologią SmartFoam tworzy pianę, aby czyścić trudno dostępne miejsca, także przestrzenie międzyzębowe. Dodatkowo, dzięki aktywnym składnikom wybielającym, przywraca biel zębów na całej ich powierzchni.

Max White Optic

Max White Optic łączy optycznie rozjaśniacze o potwierdzonym działaniu klinicznym z wyjątkowymi cząsteczkami, które czyszcząc zęby w bezpieczny sposób usuwają przebarwienia, sprawiają, że zęby stają się gładkie, czyste oraz bielsze od zaraz!

sprawdź naszą największą innowację w wybielaniu

Innowacja w wybielaniu
Problem z dziąsłami

Krwawienie dziąseł zwykle jest objawem stanu zapalnego. Jeżeli niedokładnie domywamy zęby, a nić dentystyczną stosujemy tylko okazjonalnie, na dziąsłach gromadzi się bakteryjny nalot. Z czasem dochodzi do jego mineralizacji i przekształcenia w kami

Gdy bakterie pochodzące z płytki nazębnej oraz wydzielane przez nie toksyny i enzymy prze dostają się do krwi, mogą powodować nasilanie choroby cukrzycowej, sprzyjają powstawaniu zmian miażdżycowych, a u kobiety ciężarnej mogą przeniknąć nawet do płodu.

Próchnica

System produktów Colgate Pro Zdrowe Dziąsła gwarantujący ochronę przed problemem z dziąsłami.

Nadwrażliwość

Zewnętrzna warstwa zęba, czyli szkliwo, jest najtwardszą substancją w naszym organizmie. Dzięki temu doskonale chroni wewnętrzne struktury zęba. Z czasem, na skutek obnażania się szyjek zębów lub ścierania i uszkodzeń tej zewnętrznej powłoki, dochodz

Często nasila się na skutek nieprawidłowego szorowania zębów zbyt twardą szczoteczką lub stosowania past o dużej ścierności. Dobranie odpowiednich przyborów do higieny jamy ustnej i prawidłowe ich stosowanie może rozwiązać problem.

Próchnica

System produktów Colgate Sensitive Pro-Relief zapewniający ulgę w nadwrażliwości.

Próchnica u dzieci

Próchnica w zębach mlecznych i w zębach stałych zaraz po ich wyrżnięciu postępuje bardzo szybko, ponieważ są one słabiej zmineralizowane niż “dorosłe” zęby. Sprzyjają temu również gorsza sprawność manualna dzieci przy posługiwaniu się szczoteczką den

Szczególnie narażone są maluchy wcześnie ząbkujące, u których zęby nie mają czasu dostatecznie wysycić się substancjami mineralnymi przed ukazaniem się w jamie ustnej. Nawet duże ubytki próchnicowe mogą u dzieci nie dawać żadnych dolegliwości bólowych, ponieważ młode zęby są słabiej unerwione. Warto nie czekać z wizytą u dentysty na ból zęba, aby nie spowodować u młodego człowieka traumy na całe życie.

Próchnica

System produktów dla dzieci zapewniający ochronę przed próchnicą.

* wymagane pola

Brak produktów w koszyku.