W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.

COLGATE

PRO-RELIEF

COLGATE SENSITIVE PRO-RELIEF PLUS WYBIELANIE PASTA DO ZĘBÓW 75 ML

Cena:
Cena: 14,99 zł
w tym VAT + koszty wysyłki 100ML = 19,99 zł
Pojemność
Ocena

Oceń ten produkt jako pierwszy

Zapomnij o bólu nadwrażliwych zębów! Pasta z recepturą delikatnie wybielającą Jakie są przyczyny nadwrażliwości? Cofanie się dziąseł oraz uszkodzenia szkliwa powodują odsłonięcie tysięcy mikroskopijnej wielkości kanalików z zakończeniami nerwowymi. Wszelkie bodźce spowodowane przez kontakt z zimnym, gorącym lub słodkim są przewodzone przez zakończenia nerwowe w kanalikach zębinowych bezpośrednio do nerwów, powodując ból. Te odsłonięte obszary zębiny mogą być również podatne na zmiany koloru. Jak działa pasta do zębów znosząca nadwrażliwość Colgate Sensitive Pro-Relief Whitening? - Większość innych past przeciwko nadwrażliwości przeważnie uśmierza ból. - Colgate Sensitive Pro-Relief Whitening zamyka kanaliki zębinowe, w których są zakończenia nerwów, dzięki czemu blokuje ból. - Przy regularnym użyciu pasta ta buduje długotrwałą barierę ochronną przeciw nadwrażliwości. - Jej formuła o niskiej ścieralności łagodnie i skutecznie usuwa przebarwienia, pomagając przywrócić naturalną biel zębów. Unikalna technologia Pro-Argin Wybielanie wykorzystywana przez stomatologów do zapewnienia ulgi w nadwrażliwości zębiny u pacjentów

Sposób użycia: - Dla uzyskania natychmiastowej ulgi pastę nakładać na powierzchnię nadwrażliwego zęba opuszką palca i delikatnie wmasować przez 1 minutę do dwóch razy dziennie, a u dzieci 6-12 lat raz w tygodniu lub rzadziej. - Dla uzyskania długotrwałej ulgi, nakładać na miękką szczoteczkę do zębów i szczotkować wszystkie powierzchnie zębów, gdzie występuje nadwrażliwość. Szczotkować 2 razy dziennie. Nadwrażliwość zębów może być spowodowana przez inny problem. W przypadku przedłużającego się bólu, należy skontaktować się ze stomatologiem. U dzieci poniżej sześciu lat stosować ilość pasty wielkości ziarnka grochu pod kontrolą dorosłych, aby zminimalizować ryzyko połknięcia. Przy przyjmowaniu fluoru z innych źródeł należy skonsultować się ze stomatologiem lub lekarzem. Dla optymalnej skuteczności, zakręcaj tubkę po każdym użyciu. Użyj końcówki nakrętki do otwarcia zakończenia tuby.

COLGATE-PALMOLIVE POLAND SP Z OO Wybrzeże Gdyńskie 6D 01-531 Warszawa

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować.

DPD

Przesyłka normalna: 15,50 PLN

Za pobraniem: 16,50 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

InPost

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,00 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,50 PLN

Dostawa do domu: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 0,00 PLN

Dostawa do drogerii: 1-4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Jeżeli masz pytania możesz wypełnić poniższy formularz lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 22 280 95 50
Nasi konsultanci są dostępni w godzinach 9:00 - 17:00.

Produkty uzupełniające

* wymagane pola