W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.

ELMEX

ELMEX PASTA SENSITIVE PROFESSIONAL WHITENING 75ML

Cena:
Cena: 18,99 zł
w tym VAT + koszty wysyłki 100ml = 25,32 zł
Pojemność
Ocena

Oceń ten produkt jako pierwszy

Pasta do zębów zapewniająca natychmiastową ulgę w nadwrażliwości Wyjątkowa receptura Pro-Argin z technologią używaną przez stomatologów do znoszenia nadwrażliwości zębiny u pacjentów. Jakie są przyczyny nadwrażliwości? Cofanie się dziąseł oraz uszkodzenia szkliwa powodują odsłonięcie tysięcy mikroskopijnej wielkości kanalików z zakończeniami nerwowymi. Wszelkie bodźce spowodowane przez kontakt z zimnym, gorącym lub słodkim są przewodzone przez zakończenia nerwowe w kanalikach zębinowych powodując ból. Jak działa elmex Sensitive Professional Gentle Whitening? - elmex Sensitive Professional Gentle Whitening zamyka kanaliki zębinowe, w których są zakończenia nerwowe, dzięki czemu blokuje ból. - Przy regularnym użyciu pasta ta buduje długotrwałą barierę ochronną przeciw nadwrażliwości. - Formuła o niskiej abrazyjności delikatnie i skutecznie usuwa przebarwienia, pomagając przywrócić naturalną biel zębów. Zapytaj swojego stomatologa lub higienistki

Sposób użycia: Dla uzyskania natychmiastowej ulgi pastę nakładać na powierzchnię nadwrażliwego zęba opuszką palca i delikatnie wmasować przez 1 minutę. Zakręcić tubkę po każdym użyciu. U dzieci poniżej dwunastu lat nie nakładać pasty opuszką palca dla uzyskania natychmiastowej ulgi. Dla uzyskania długotrwałej ulgi, nakładać na miękką szczoteczkę do zębów i szczotkować wszystkie powierzchnie zębów, gdzie występuje nadwrażliwość. Szczotkować 2 razy dziennie. Nadwrażliwość zębów może być spowodowana przez inny problem. W przypadku przedłużającego się bólu, należy skontaktować się ze stomatologiem. U dzieci poniżej sześciu lat stosować ilość pasty wielkości ziarnka grochu pod kontrolą dorosłych, aby zminimalizować ryzyko połknięcia. Przy przyjmowaniu fluoru z innych źródeł należy skonsultować się ze stomatologiem lub lekarzem.

Nie

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować.

DPD

Przesyłka normalna: 15,50 PLN

Za pobraniem: 16,50 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

InPost

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,00 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,50 PLN

Dostawa do domu: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 0,00 PLN

Dostawa do drogerii: 1-4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Jeżeli masz pytania możesz wypełnić poniższy formularz lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 22 280 95 50
Nasi konsultanci są dostępni w godzinach 9:00 - 17:00.

Produkty uzupełniające

* wymagane pola