Mixa Płyn micelarny Optymalna tolerancja 400 ml

Zrób test! Czy Twoja skóra wysusza się w wyniku działania czynników zewnętrznych (zanieczyszczenia, zimno, twarda woda)? Czy Twoja skóra jest zaczerwieniona lub piecze podczas demakijażu? Czy Twoja skóra jest podrażniona po spłukiwaniu wodą? Jeśli odpowiedziałaś "tak" na co najmniej 2 pytania, to produkt jest dla Ciebie. Nasz Płyn micelarny Optymalna Tolerancja Mixa to preparat, który idealnie nadaje się do demakijażu skóry wrażliwej, ponieważ ogranicza do minimum konieczność pocierania podczas zmywania makijażu. Fizjologiczne pH 5.5, identyczne z pH skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Formuła wzbogacona pantenolem, znanym z właściwości łagodzących, natychmiast koi podrażnienia skóry reaktywnej. + Skuteczność: Micelarna formuła wiążąca mikroskopijne cząsteczki zanieczyszczeń. Kojący pantenol. - Ryzyko alergii: Skład dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Tolerancja przetestowana na wrażliwej skórze twarzy i powiek. Odczuwalne rezultaty! Twarz i powieki są skutecznie oczyszczone z makijażu. Skóra jest odświeżona i ukojona. Zastosowanie: Do skóry reaktywnej i skłonnej do zaczerwienień. Nakładać wacikiem na twarz i powieki. Nie wymaga spłukiwania. Formuła stworzona pod kontrolą medyczną Bez parabenów, bez alkoholu* * Dotyczy alkoholu etylowego.
Marka MIXA
Składniki / Ingredients Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate , Disodium EDTA, Citric Acid, Panthenol, Polyaminopropyl Biguanide