Kontakt

Masz pytanie? Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami. Pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze w godzinach 9.00 - 17.00 i chętnie udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Formularz kontaktowy

* - pole obowiązkowe

Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić na kilka sposobów:
  • Podając numer zamówienia oraz adres email podany w trakcie składania zamówienia w tym formularzu;
  • Logując się na swoje konto w zakładce Moje Konto / Moje zamówienia;
  • Informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia (jeśli jest problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce pocztowej);
Czy ceny w sklepie internetowym drogerienatura.pl są takie same jak w sklepach stacjonarnych Natura?
Ceny produktów w sklepie internetowym drogerienatura.pl mogą różnić się od cen produktów oferowanych w sklepach stacjonarnych Natura. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione na naszej stronie internetowej.
Czy w sklepie internetowym drogerienatura.pl mogę zwrócić produkty?
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Sklep internetowy Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów mogą być składane:
  • pisemnie na adres: Sklep internetowy Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie
  • drogą mailową na adres poczty elektronicznej: [email protected]
Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
Taką sytuację należy zgłosić za pośrednictwem BOK. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Co mam zrobić, jeśli mam już konto w drogerienatura.pl, ale nie mogę się zalogować?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby pomóc.
Jak się zapisać do Klubu Natura?
To bardzo proste! Wystarczy pobrać Aplikacje mobilną Drogerie Natura ze sklepu Google Play lub App Store i zarejestrować się do Klubu. Do programu lojalnościowego Klub Natura może przystąpić każda osoba, która skończyła 16 lat.
Dane Kontaktowe
Biuro Obsługi Klienta
  • +48 22 454 62 00
  • Infolinia czynna w dni robocze:
    9:00 - 17:00
  • wew. 1 - Zamówienia internetowe
  • wew. 2 - Zamówienia Allegro
  • wew. 3 - Zwroty i reklamacje
  • wew. 4 - Klub Natura

Opłata za połączenie telefoniczne jest zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego, z którego usług korzysta Klient. Dbając o wysoki poziom obsługi Klientów, wszystkie rozmowy są nagrywane.

Adres e-mail
[email protected]
Reklamacje

[email protected]
Prosimy o wpisanie w tytule wiadomości: Reklamacja // numer zamówienia


Inspektor Danych osobowych
Michał Kluska
[email protected]

Adres siedziby

Natura Sp. z o.o.

ul. Pojezierska 90A

91-341 Łódź


Kontakt do firmy
+48 22 384 36 00
Pozostałe dane

KRS 0000034905, Wydany przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 527-00-14-428

REGON: 010416589

Kapitał zakładowy: 49 798 000 PLN

Darmowa dostawa
od 150 zł

Darmowy odbiór w
drogeriach stacjonarnych

Program lojalnościowy
Klub Natura

Wysoka jakość produktów

Szybka wysyłka
zamówienia

Infolinia
22 280 95 50