Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

1. Przygotuj paczkę do wysyłki

Pobierz formularz zwrotu lub reklamacji, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

2. Zapakuj reklamowany towar

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

3. Wyślij przesyłkę

Paczkę wyślij na adres: Zwroty sklepu internetowego Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie.

UWAGA: W przypadku reklamacji prosimy o kontakt na adres [email protected] w celu umówienia odbioru reklamowanego towaru.

4. Oczekuj na wiadomość

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu.


Darmowa dostawa
od 149 zł

Darmowy odbiór w

drogeriach stacjonarnych

Program lojalnościowy

Klub Natura

Wysoka jakość

produktów

Szybka wysyłka

zamówienia

Infolinia

22 454 62 00