W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.
Proszę podać swój adres e-mail, aby otrzymać link do zresetowania hasła.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa sklep internetowy Drogerie Natura, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:
Zamówienie możesz złożyć poprzez kliknięcie przycisku "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Nie wymagamy konieczności rejestracji konta, natomiast zachęcamy do jego założenia. Usprawni to w przyszłości proces składania zamówień.
Produkty, które nie są dostępne, nie mają aktywnego przycisku "KUP".
Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:
a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu
b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (PayU); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym
c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.
Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “PRZEJDŹ DO KASY”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę
Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.
Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: PayU, przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia, natomiast zamówienia z formą płatności: przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym Koncie.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej DPD, InPost lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz: a) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej. Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Tak. Ta forma dostawy jest bezpłatna. Przy odbiorze zamówienia prosimy posługiwać się numerem zamówienia, które podane jest w potwierdzeniu.
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.
Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.
Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).
Ad.1 Płatności online wykonywane za pośrednictwem PayU. Dzięki szybkim płatnościom PayU zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.
Ad.2 Płatność przelewem tradycyjnym, umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia Możesz to uczynić, wpisując dane przelewu podane w e-mailu, potwierdzającym zamówienie, bezpośrednio na stronie internetowej Twojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.
Ad.3 Dla transakcji dokonywanych za pomocą PayU obsługujemy następujące karty: - Visa, MasterCard. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności PayU, zakupy w sklepie internetowym drogerienatura.pl za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne.
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Zwroty sklepu internetowego Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.
Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy także koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (Ceny Towaru oraz kosztu wysyłki jeżeli za nią płaciłeś). Szczegóły dostępne w regulaminie.
Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która jest dostępna tutaj.
Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.
Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania towaru
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymają wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia, z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu, udzieli dodatkowo konsultant pod numerem naszej infolinii.
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby pomóc.
Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.
Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem SSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką Klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się,dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected] . Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem infolinii 22 454 62 00 lub adresem e-mail: [email protected]