FAQ

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa sklep internetowy Drogerie Natura, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

Zamówienie produktu

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym drogerienatura.pl?

Zamówienie możesz złożyć poprzez kliknięcie przycisku "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Nie wymagamy konieczności rejestracji konta, natomiast zachęcamy do jego założenia. Usprawni to w przyszłości proces składania zamówień.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Produkty, które nie są dostępne, nie mają aktywnego przycisku "KUP".

Składanie zamówień

Czy można złożyć zamówienia bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:

a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu

b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (PayU); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym

c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “PRZEJDŹ DO KASY”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić na kilka sposobów:

  • Podając numer zamówienia oraz adres email podany w trakcie składania zamówienia w tym formularzu 
  • Logując się na swoje konto w zakładce Moje Konto / Moje zamówienia;

Informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia (jeśli jest problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce pocztowej);

 

Jak mogę otrzymać Fakturę Vat?

Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

Dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy?

Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: PayU, przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia, natomiast zamówienia z formą płatności: przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym Koncie.

Przesyłka do wybranej drogerii:

Koszt: Niezależnie od wartości zamówienia: 0.00 zł


Czas: 1-4 dni robocze od momentu nadania przesyłki

 

Przesyłka do paczkomatu:

W zależności od wartości zamówienia:
0-19.99 zł - 20.00 zł,
20-39.99 zł - 15.00 zł,
powyżej 40 zł - 9.99 zł


Czas: 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki

Przesyłka do paczkomatu za pobraniem:

W zależności od wartości zamówienia:

0-19.99 zł - 22.00 zł,
20-39.99 zł - 17.00 zł,
powyżej 40 zł - 10.00 zł


Czas: 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki

Przesyłka kurierska:


W zależności od wartości zamówienia:
0-19.99 zł - 25.99 zł,
20-39.99 zł - 19.99 zł,
powyżej 40 zł - 10.99 zł


Czas: 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki

Przesyłka kurierska za pobraniem:

W zależności od wartości zamówienia:
0-19.99 zł - 27.99 zł,
20-39.99 zł - 21.99 zł,
powyżej 40 zł - 12.99 zł


Czas: 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej DPD, InPost lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz:

a) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DHL .

Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę odebrać zamówienie w drogerii stacjonarnej?

Tak. Ta forma dostawy jest bezpłatna. Przy odbiorze zamówienia prosimy posługiwać się numerem zamówienia, które podane jest w potwierdzeniu.

Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.

Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).

Formy płatności

Dostępne rodzaje płatności to:

  • Płatność przelewem on-line (PayU);
  • Płatność przelewem tradycyjnym;
  • Płatność kartą kredytową (PayU);
  • Płatność przy odbiorze;

Płatności online wykonywane za pośrednictwem PayU. Dzięki szybkim płatnościom PayU zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.

Płatność przelewem tradycyjnym, umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia Możesz to uczynić, wpisując dane przelewu podane w e-mailu, potwierdzającym zamówienie, bezpośrednio na stronie internetowej Twojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

Dla transakcji dokonywanych za pomocą PayU obsługujemy następujące karty: - Visa, MasterCard. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności PayU, zakupy w sklepie internetowym drogerienatura.pl za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne.

Zwroty i reklamacje

Czy w drogerienatura.pl mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Zwroty sklepu internetowego Natura Sp. z o.o. ul. Lesznowska 20 B 05-870 Błonie lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?

Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy także koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (Ceny Towaru oraz kosztu wysyłki jeżeli za nią płaciłeś). Szczegóły dostępne w regulaminie.

Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która jest dostępna tutaj.

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania towaru

W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymają wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia, z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu, udzieli dodatkowo konsultant pod numerem naszej infolinii.

Moje konto

Co mam zrobić, jeśli mam już konto w drogerienatura.pl, ale nie mogę się zalogować?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link "Przypomnij hasło" dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby pomóc.

Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.

Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?

Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem SSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką Klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

Kontakt z obsługą klienta

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się,dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego . Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem infolinii 22 454 62 00 lub adresem e-mail: [email protected]

KLUB NATURA

Jak zostać Członkiem Klubu Natura?

  1. Członkiem Klubu Natura może zostać każda osoba, która ukończyła 16 lat, posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a jej miejsce zamieszkania znajduje się na terenie Polski.
  2. Przystąpić do Klubu można pobierając aplikację mobilną Natura (aplikację można pobrać z AppStore lub Google Play) i następnie rejestrując się on-line na dowolnym urządzeniu przenośnym (telefon lub tablet) wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do udziału w Klubie Natura.
  3. Przystąpić do Klubu można także rejestrując się przy zakładaniu konta na stronie drogerienatura.pl wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do udziału w Klubie Natura.

Czy zapisując się do newslettera jestem Członkiem Klubu Natura?

Nie, zapis do newslettera jest tylko zgodą na przekazywanie treści marketingowych drogą mailową. Wiążą się z tym inne benefity niż w przypadku bycia Członkiem Klubu Natura.

Jakie i gdzie mogę zmienić swoje dane, które podałam/em przy zakładaniu konta?

Nie ma możliwości zmiany adresu email. Pozostałe dane zaktualizujesz:

  1. Aplikacja –wchodząc do aplikacji mobilnej należy kliknąć w MENU (tzw. ‘burger”) w górnym prawym rogu, a następnie na liście wybrać TWÓJ PROFIL. W tym miejscu można także zmienić swoje zgody marketingowe.
  2. Strona internetowa – wchodząc na stronę drogerienatura.pl, należy kliknąć w ikonę ZALOGUJ SIĘ w prawym górnym rogu iwpisać login oraz hasło. Po zalogowaniu się należy wybrać zakładkę MOJE DANE.

Jak mogę zbierać punkty w ramach Klubu Natura?

  1. Punkty można zbierać tylko i wyłącznie dokonując zakupów:
    1. Online – mając podpięty numer karty Klubowej do konta w sklepie internetowym
    2. Stacjonarnie w Drogeriach okazując numer karty dostępny w aplikacji mobilnej w dolnej zakładce MOJA KARTA. Karta musi być zeskanowana przez pracownika Drogerii w momencie zakupu produktów.
  2. Każde wydane 5 złotych to 10 punktów

Gdzie mogę sprawdzić saldo swoich punktów?

W aplikacji – wchodząc do aplikacji mobilnej należy kliknąć w MENU (tzw. ‘burger”) w górnym prawym rogu. Saldo punktów pokaże się w górnej części listy.

Na co mogę wymienić swoje punkty?

Punkty można wymienić na benefity umieszczone w KATALOGU NAGRÓD, który dostępny jest pod adresem: https://www.drogerienatura.pl/katalog-nagrod.html

Czy punkty mają datę ważności?

Tak, punkty kasują po 18 miesiącach od przydzielenia ich do konta Klubowicza.

Czy do konta mogę podpiąć swoją kartę płatniczą?

Brak takiej możliwości

Czy brak aktywności w Klubie Natura skutkujeusunięciem konta?

Nie, konto nie traci swojej ważności

Zapomniałem loginu i/lub hasła. Co mogę zrobić?

Twoim loginem jest adres email. Aby odzyskać hasło skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”.

Problem techniczny z aplikacją mobilną.

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected]. Pamiętaj, aby podać jak najwięcej danych, które pomogą zidentyfikować problem na przykład jaki typ telefonu, jaki system operacyjny, zrzut ekranu z błędem.

Czy posiadanie karty Klubu Natura  jest jednoznaczne z posiadaniem kontainternetowego i odwrotnie?

Nie. Do obydwu kont należy zarejestrować się oddzielnie.

arrowup icon Wróć do góry