L'BIOTICA

L'BIOTICA

Towarzyszymy konsumentkom na co dzień od 2005 r., oferując naturalne i profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Nasze produkty to odpowiedź na potrzeby kobiet poszukujących innowacyjnych rozwiązań kosmetycznych; czujących potrzebę dbania o siebie; śledzących trendy kosmetyczne i sięgających po produkty bezpieczne, wysokiej jakości (ze średniej półki cenowej), poparte rynkową tradycją (firma powstała w 2005 r.) i ekspercką wiedzą. Oferujemy bogaty portfel preparatów, dostosowany do oczekiwań nowoczesnej, wymagającej klientki. Pomagamy kobietom odkrywać i podkreślać ich (naturalne) piękno. Profesjonalna troska to troska poparta wiedzą, testami laboratoryjnymi, bezpiecznymi i bogatymi formulacjami.

 

BUSINESS PHILOSOPHY

PROAKTYWNOŚĆ – NASTAWIENIE NA DALSZĄ EKSPANSJĘ RYNKOWĄ POPRZEZ OFEROWANIE INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW, ZARÓWNO KOSMETYCZNYCH, JAK I FARMACEUTYCZNYCH

ELASTYCZNOŚĆ – PEŁNE OTWARCIE NA NEGOCJACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY I CHĘĆ WPSÓŁPRACY NA WSPÓLNY SUKCES

WIEDZA - DOSKONAŁE ROZUMIENIE MECHANIZMÓW POLSKIEGO SEKTORA FARMACEUTYCZNEGO, ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI POLSKIEGO PHARMA-BIZNESU I UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTYWANIA JEGO POTENCJAŁU

WIĘŹ – DŁUGOFALOWE RELACJE Z FARMACEUTAMI, POZYSKANIE ICH ZAUFANIA I LOJALNOŚCI POPRZEZ OFEROWANIE SPRAWDZONYCH PRODUKTÓW I EKSPRECKIE PODEJŚCIE (FARMACEUCI CHĘTNIE REKOMENDUJĄ PACJENTOM PRODUKTY DYSTRYBUOWANE PRZEZ L’BIOTICA)

DIALOG – UWAŻNIE SŁUCHAMY NASZYCH FARMACEUTYCZNYCH KONTRAHENTÓW I KREATYWNIE REAGUJEMY NA ICH POTRZEBY, NA PŁASZCZYĆŹNIE LOGISTYCZNEJ, PRODUKTOWEJ, OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ DZIĘKI CZEMU JESTEŚMY ATRAKCYJNYM I KONKURENCYJNYM PARTNEREM

 

Jaki jest główny przekaz marki?

„Troszczymy się o Twoje piękno. Naturalnie i profesjonalnie”.

Naturalna i profesjonalna troska o piękno konsumentek. Troska oparta o bezpieczeństwo oraz tradycję – a zarazem
o innowacyjność i dynamiczny rozwój.