Parodontax Herbal Fresh Wyrób medyczny pasta do zębów z fluorkiem 75 ml

Krwawienie dziąseł, nieświeży oddech, a może cofanie się dziąseł? Niemal co trzecia osoba wypluwa krew podczas szczotkowania z powodu krwawiących dziąseł .Jeśli rozpoznajesz u siebie powyższe objawy, sięgnij po specjalistyczną pastę Parodontax Herbal Fresh! Pasta pomaga uporać się z podstawową przyczyną krwawienia dziąseł, a zawarta w niej ziołowa esencja aromatów imbiru, mięty oraz eukaliptusa zapewnia uczucie czystości i świeżości w jamie ustnej. Specjalnie opracowana formuła pasty, aby fizycznie usuwać przyczynę krwawienia dziąseł w postaci płytki bakteryjnej gromadzącej się wzdłuż linii dziąseł, pomaga zachować ciągłość uszczelnienia pomiędzy dziąsłami a zębami. Pasta do zębów Parodontax Herbal Fresh o 58% skuteczniej zmniejsza krwawienie dziąseł.* Pomóż zatrzymać efekt domina choroby dziąseł za pomocą Parodontax. Dzięki specjalnie opracowanej formule, pasta 4x bardziej skuteczna w przeciwdziałaniu gromadzenia się płytki bakteryjnej**, jednej z głównych przyczyn krwawienia dziąseł. Zapobiegaj krwawieniu dziąseł, Parodontax Herbal Fresh to codzienna ochrona dla zdrowych dziąseł i mocnych zębów! *w porównaniu do 21% przy stosowaniu zwykłej pasty do zębów. Przy szczotkowaniu zębów dwa razy dziennie **w porównaniu ze zwykłą pastą, przy szczotkowaniu dwa razy dziennie, nie dotyczy pasty Parodontax Whitening
Marka Parodontax
Składniki / Ingredients wodorowęglan sodu, woda, gliceryna, laurylosiarczan sodu, aromat, guma ksantanowa, kokoamidopropylobetaina, fluorek sodu, sacharyna sodu, glikozydy stewiolowe, limonen, CI 77492, CI 74160, Zawiera fluorek sodu 0,31 % w/w (1400 ppm F)

Bestsellery