W celu zachowania wysokiego standardu korzystania z naszego sklepu, zalecamy używanie aktualnych wersji przeglądarek: Chrome, Mozilla Firefox, Opera.

PARODONTAX

WHITENING

PARODONTAX DELIKATNE WYBIELANIE PASTA DO ZĘBÓW 75 ML

Cena:
Cena: 11,99 zł
w tym VAT + koszty wysyłki 100ML = 15,99 zł
Pojemność
Ocena

Oceń ten produkt jako pierwszy

Pasta do codziennego stosowania Czy czasami widzisz krew, kiedy szczotkujesz zęby? Krwawienie dziąseł może być jednym z pierwszych objawów choroby dziąseł. Nieleczone choroby dziąseł są główną przyczyną utraty zębów. Pasta parodontax Delikatne Wybielanie pomaga zapobiegać krwawieniu dziąseł* oraz pomaga przywrócić naturalną biel zębów poprzez delikatne usunięcie przebarwień. Ze względu na wyjątkową formulację, parodontax ma terapeutyczny smak, który większość użytkowników uważa za przyjemny po 14 dniach stosowania pasty.

Alcohol, Alcohol Denat., Aqua, Chamomilla Recutita Extract, Cocamidopropyl Betaine, Commiphora Myrrha Extract, Echinacea Purpurea Flower/Leaf/Stem Juice, Glycerin, Hydrated Silica, Krameria Triandra Extract, Limonene, LINALOOL, Lysolecithin, Mentha Piperita Oil, Salvia Officinalis Oil, Silica, Sodium benzoate, Sodium bicarbonate, Sodium Fluoride, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Saccharin, Sorbitol, Xanthan Gum

Nie stosować u dzieci poniżej 12. roku życia. Szczotkować zęby 2 do 3 razy dziennie, unikając połykania pasty. Pozostałości wypluć.

GLAXOSMITHKLINE CONSUMER HEALTHCARE Sp. z o.o. ul. Rzymowskiego 53 02-697 Warszawa

Napisz własną recenzję

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować.

DPD

Przesyłka normalna: 15,50 PLN

Za pobraniem: 16,50 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

InPost

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,00 PLN

Dostawa do domu: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 8,00 PLN

Za pobraniem: 10,50 PLN

Dostawa do domu: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Poczta Polska

Przesyłka normalna: 0,00 PLN

Dostawa do drogerii: 1-4 dni roboczych od momentu nadania przesyłki

Jeżeli masz pytania możesz wypełnić poniższy formularz lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 22 280 95 50
Nasi konsultanci są dostępni w godzinach 9:00 - 17:00.

Produkty uzupełniające

* wymagane pola

Brak produktów w koszyku.